Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Evert de Goede in race voor titel Retail Executive of the Year

CEO Hornbach is trots op nominatie

Evert de Goede, algemeen directeur van Hornbach Bouwmarkt Nederland, is genomineerd voor de titel ABN AMRO Retail Executive of the Year. Het is de eerste keer dat een bouwmarkt-CEO kans maakt op de prestigieuze prijs. “De nominatie alleen al maakt mij trots, het is een fantastisch compliment.”

De Retail Executive of the Year Award wordt sinds 2013 uitgereikt aan onderscheidende retail-leidinggevenden. De prijs is onderdeel van de ABN AMRO Retailer of the Year vakprijzen. “De nominatie alleen al maakt mij trots”, laat Evert de Goede weten. “Het is een fantastisch compliment, niet alleen voor mij, maar voor de hele organisatie. Want een manager is zo goed als zijn team. Samen bouwen we elke dag aan Hornbach.”

Video
Via een inspirerende video bracht Hornbach de nominatie van Evert vandaag onder de aandacht van het publiek. Daarin zien we Evert bellen met ‘het mannetje van de radio’. Samen analyseren ze de kans op winst. Benieuwd waar dat op uitdraait? Bekijk de video hier: https://youtu.be/nb2GpeDpgSQ.

Genomineerden en feestelijke uitreiking
Evert de Goede staat in een rij met grote namen. Ook Hajir Hajji (Action), Wouter Kolk (Ahold Delhaize Europa), Margaret Versteden (bol.com) en Daphne Smit (Coolblue) maken kans op de titel. De feestelijke uitreiking vindt plaats op donderdag 31 oktober, wanneer vakgenoten tijdens het ‘Retailer of the Year’ gala hun stem uitbrengen. Kijk voor meer informatie op https://retaileroftheyear.nl/vakprijzen.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.