Feestelijke opening Drive In HORNBACH Groningen

Sjouwen met zware bouwmaterialen vanaf nu verleden tijd

Vanmorgen was het zover: de opening van de Drive In van HORNBACH Groningen. Om 7.00 uur precies vloog de confetti feestelijk door de lucht en reden de eerste klanten naar binnen om de gloednieuwe Drive In te verkennen. “Een geweldig moment!”, zegt vestigingsmanager Folko Koolhof vol enthousiasme. “Met deze nieuwe service kunnen we vanaf vandaag alle doe-het-zelvers en klusprofessionals uit de regio van dienst zijn.”

Heel wat vestigingen gingen HORNBACH Groningen voor met het succesvolle Drive In-concept en “vanaf nu kunnen we deze fantastische service ook aan ónze klanten aanbieden”, laat Folko opgetogen weten, net nadat de slagboom voor het eerst openzwaaide. “Je rijdt hier gewoon met je auto, aanhanger of klusbus naar binnen, parkeert voor het schap en laadt zware artikelen voor je bouwprojecten met het grootste gemak razendsnel in. De weg vinden is geen enkel probleem dankzij de brede gangpaden en overzichtelijke schappen met honderden artikelen. Eenmaal volgeladen, kun je snel aan de slag want ook het afrekenen gaat vlot met de speciale HORNBACH-app. Deze Drive In gaat doe-het-zelvers en klusprofessionals veel extra klustijd opleveren.”

Elke dag van de week welkom
Klanten kunnen in de vanochtend geopende en uiterst duurzaam gebouwde Drive In terecht voor artikelen als gipsplaten, constructiehout, isolatiemateriaal, muurstenen, wapeningsstaal, dakbedekking en bestrating. “Voldoende adviseurs zijn hier aanwezig om klanten wegwijs te maken in onze Drive In en mee te denken met hun projecten. Een speciale ProfiAdviseur staat zelfs klaar voor professionele klussers die ons al goed weten te vinden. Vanaf vandaag is iedereen elke dag van de week van harte welkom in onze gloednieuwe Drive In op het HORNBACH terrein aan de Groningerweg 45/2.” Kijk voor meer informatie op: https://www.hornbach.nl/vestigingsinfo/drive-in/