Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Flitsende start Hornbach Best

Max Verstappen bij openingsdag nieuwste bouwmarkt

Een selfie maken met de enige echte Max Verstappen? Meteen de kans grijpen om hem (en Olav Mol) een paar vragen te stellen? Op woensdag 4 november, de feestelijke openingsdag van Hornbach Best, is ons nationale racewonder aanwezig bij Hornbach Best. Reden is de finale van de Verstappen Simulator Wedstrijd. Sterker nog, dé Formule 1-held van Nederland stapt zelf in de simulator om mee te doen aan deze speciale Grand Prix.

Hornbach Best (Zandstraat 15, direct aan afrit 28 van de A2) pakt op deze openingsdag sowieso flink uit. De festiviteiten beginnen op woensdag 4 november al in de vroege ochtend. Om 09.00 uur kunnen degenen die er vroeg bij zijn, waardebonnen tot wel 400 euro winnen. Hiervoor moeten ze die ochtend tussen 07.00 en 08.00 uur een coupon in de winkel inleveren. Deze flyers worden op de zaterdag voor de opening uitgedeeld op diverse locaties in de omgeving.

Knetterende demonstraties
Naast de Verstappen Simulator Wedstrijd (in de middag) en de wedstrijd voor de eerste bezoekersactie zijn er de hele dag verschillende activiteiten voor jong en oud. Kinderen kunnen lekker knutselen, zich laten schminken en van grote ballonnen de mooiste creaties vouwen. De jongste bezoekers kunnen zich bovendien de hele dag uitleven op een groot springkussen. En tussendoor is Cor de Brandweerman van de partij om kinderen te laten zien hoe je veilig omgaat met vuur. Voor de volwassen bezoekers zijn er woonstylistes aanwezig om interieuradvies op maat te geven. Tip vooraf is om foto’s en de maten van de kamer mee te nemen voor een passend advies. Voor wie dit najaar nog in de tuin aan de slag wil, of alvast plannen wil maken voor 2016, zijn er tuinadviesgesprekken met een tuinarchitect mogelijk.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.