Geen bouwvak in Amsterdam

Om de opening van Hornbach Amsterdam in het voorjaar van 2017 soepel en geheel volgens plan te laten verlopen, zal er tijdens de bouwvak aan deze vestiging hard worden doorgewerkt. Geen overbodige luxe gezien het bijzondere ontwerp van het gebouw: deze 12e projectbouwmarkt van Hornbach krijgt namelijk als eerste vestiging, twee verdiepingen en onderscheidt zich verder doordat ze over een doorgaande weg heen wordt gebouwd.

Inclusief tuincentrum & drive-in
Deze vestiging krijgt vorm aan de Berchvliet in Amsterdam Sloterdijk, ligt langs de A5. Dus wanneer je er volop bedrijvigheid bespeurt tijdens de bouwvak weet je waarom. De nieuwe locatie van deze projectbouwmarkt krijgt naast bouwmarkt en tuincentrum een dierenafdeling en drive-in, gesitueerd op een terrein van bijna 30.000 vierkante meter. De winkel beslaat bijna 20.000 vierkante meter. Beslist hoofdstadwaardig!

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).