Kinderwerkplaats halloween

Genoeg te griezelen bij Hornbach

Kleine klussers knutselen met pompoenen voor Halloween

Trick or treat? Verkleedkisten van zolder, lekker griezelen en langs de deuren gaan voor snoep. Het is weer bijna Halloween! Daarbij mag een zelfgemaakte pompoenlantaarn niet ontbreken. Hornbach zorgt voor de pompoenen en de kinderen mogen aan de slag. En terwijl zij aan het knutselen zijn, kunnen de ouders rustig winkelen bij Hornbach.

Kinderwerkplaats
Ook aan de kleinste klussers wordt gedacht bij deze projectbouwmarkt. Op zaterdag 22 oktober wordt er een kinderwerkplaats georganiseerd in alle vestigingen van Hornbach. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij de bouwmarkt terecht om onder begeleiding pompoenen griezelige gezichten te bezorgen voor Halloween. De knutseldag is geschikt voor alle kinderen en deelname en materialen zijn kosteloos. Uiteraard mogen de kinderen hun zelfgeknutselde pompoenlantaarn mee naar huis nemen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.