Goed gereedschap, de basis voor een onverwoestbare relatie
Hornbach lanceert nieuwe campagne: “Ieder project versterkt jullie band.”
Iedere klusser weet: goed gereedschap, daar raak je aan gehecht. Vaak weet je al na één klusdate dat je op elkaar kunt bouwen. Dat de relatie spannend blijft staat als een paal boven water, omdat je samen steeds nieuwe uitdagingen aangaat. “Er ontstaat een onverwoestbare band, die met elk project sterker wordt”, vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach. “Die onvoorwaardelijke liefde brengen wij in beeld. Met een Hornbach-knipoog, uiteraard”.
Veel meegemaakt
In de commercial blikt een klusser terug op alle heftige momenten die hij met zijn zaag heeft meegemaakt. Gevaar. Passie. Pijn. Intens geluk. Je ziet een vurige relatie ontstaan, die ze zelfs officieel maken. Maarten Post legt uit: “Je gereedschap groeit met je mee, in elke fase van je leven. Het is je trouwe metgezel bij elk project, groot en klein. Van generatie op generatie. Wij vinden het tijd om gereedschap van dat kaliber eindelijk een eer te bewijzen.”
Campagne
De video-only campagne start op 5 juni en omvat een tv-commercial, bioscoopreclame, online video en social media. De nieuwe campagne loopt in Nederland naast de speciale campagne ‘Stilzitten hoeft niet! Thuisblijven liever wel’, die de projectbouwmarkt wegens succes online doorzet.
Bekijk de campagne hier: https://www.hornbach.nl/actueel/ieder-project-versterkt-jullie-band/
Credits:
Agentschap: HEIMAT, Berlijn
Productie: Trigger Happy Productions GmbH
Regie: Pep Bosch
Muziek: Pascale Borel “Je veux que tu m’embrasses” (producent: Sizzer)
Sound design: Loft Tonstudios GmbH, Berlijn