Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Gratis advies woonstylistes bij opening Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel

Onafhankelijke professionals geven op 20 en 23 november advies op maat

Helemaal toe aan een andere sfeer in huis? Eindelijk ‘iets anders’ doen met het interieur, maar nog zoekende naar de juiste stijl? Wie gratis advies wil inwinnen bij professionele woonstylisten, kan in de week van de opening terecht bij Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel. Zo’n persoonlijk interieurgesprek is mogelijk op woensdag 20 november van 12.00 tot 20.00 uur en op zaterdag 23 november van 10.00 tot 17.00 uur. Inschrijven is niet nodig en de inloop is gratis. Vergeet niet om foto’s mee te nemen van hoe de kamer die u wilt aanpakken er nu uitziet.

De professionele woonstylisten zijn onafhankelijke vakmensen, niet in dienst van Hornbach. Op genoemde dagen zijn ze – in het teken van de Stylingadviesdagen 2013 – de hele dag in de bouwmarkt aanwezig om mensen op weg te helpen met de make-over van een ruimte in de woning. Of het nu gaat om traditionele kleuren en materialen, of de nieuwste woontrends. Bijvoorbeeld weleens gehoord van ‘Cool Pastels’ en ‘Summer’s End?

Wat bent u wijzer na het interieurgesprek?

De woonstylistes geven op-maat-gesneden advies in een persoonlijk gesprek, bijvoorbeeld over de maatvoering van nieuw aan te schaffen meubels en de indeling daarvan. Maar denk ook aan sfeerdecoraties, toepasselijke materialen voor raam-, wand- en vloerafwerking en de verschillende materialen kleurcombinaties voor wanden en vloeren. Voor een deskundig advies is het uiteraard raadzaam wat informatie van huis mee te nemen, bijvoorbeeld over kameroppervlakte en maten van de meubels.

De stylingadviesdagen bij Hornbach staan dit jaar in het teken van de vier woontrends die de bouwmarkt recent heeft gesignaleerd. Wie deze herfst of winter de wind eens flink door het huis wil laten waaien, kan zich laten inspireren door de kleurenpracht van de verschillende seizoenen.

De aan Hornbach verbonden woonstlisten omschrijven de vier woontrends voor deze herfst en winter als volgt: ‘Natural Wood’, ‘Cool Pastels’, ‘Loft Living’ en ‘Summer’s End’.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.