Het dak op met Hornbach

Projectshow augustus in teken van zelf metalen daken leggen

Wat in de carport, het tuinhuis of in de garage staat moet goed worden beschermd. Want de auto, de tuinspullen en het gereedschap verdienen een droge plek. Laat het maar lekker regenen, jij hoeft niet bang te zijn voor lekkage. In augustus zal Hornbach namelijk het geheim achter metalen daken leggen verklappen. Na deze projectshow kan iedereen metalen dakprofielplaten monteren, inclusief afwateringssysteem. De experts van Hornbach laten zien hoe eenvoudig het is. Een projectshow die zal inspireren, dat zeker.

Deze projectshow van Hornbach vindt plaats van 5 tot en met 27 augustus. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste soorten metalen daken van dichtbij bekijken: het kan allemaal tijdens deze demonstratie. Kom in augustus voor de projectshow ‘Metalen dak leggen’ langs bij Hornbach op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.