Hornbach 15 jaar in Kerkrade

Vandaag heeft Hornbach Kerkrade een bijzondere mijlpaal bereikt. De vestiging van deze projectbouwmarkt- en tuincentrumketen, pal naast het station van Roda JC, bestaat vandaag precies vijftien jaar. Hornbach Kerkrade opende als derde vestiging haar deuren in Nederland. Dit jubileum markeert dan ook een belangrijk moment in de historie van Hornbach Nederland die met tien vestigingen door het hele land de afgelopen jaren stevige voet aan Nederlandse bodem heeft gekregen.

“Ruim 75% van onze medewerkers op deze locatie is minimaal tien jaar in dienst”, vertelt Algemeen Directeur Evert de Goede, die zelf ooit vestigingsmanager is geweest van Hornbach Kerkrade. “Zo’n grote en hechte kern van personeel is zeker in onze branche een unicum en daar zijn we erg trots op. We kunnen wel vaststellen dat Hornbach Kerkrade een goede, betrouwbare werkgever is met een vastebanengarantie en prima toekomstperspectief. En voor de klanten betekent deze solide basis dat ze altijd kunnen rekenen op deskundig advies, van mensen die veel kennis in huis hebben en voor ons ruime assortiment geen geheimen kent. Onze medewerkers beschikken over de ervaring en kennis om zowel de consumenten als de professionele klant goed van dienst te zijn.” Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).