Hornbach Amsterdam pakt groots uit
Download app en maak kans op een ontmoeting met Max Verstappen
Hornbach denkt graag buiten de gebaande paden, Hornbach denkt groots. Vanuit dit perspectief is de app op basis van Augmented Reality ontstaan. Want hoewel Augmented Reality in de retail steeds vaker wordt toegepast, werd de techniek nog nooit ingezet om mensen door een winkel te leiden. Tot nu, want met de app adviseert Hornbach de bezoekers over het assortiment en leidt ze hen op een ludieke wijze rond door de bouwmarkt.
Hornbach anders
“Hornbach is altijd op zoek naar innovatieve toepassingen voor onze bezoekers”, zegt Maarten Post – Marketing Manager Hornbach Bouwmarkt Nederland – hierover. “Daar zijn we groot mee geworden en dat maakt ons anders in de retail- en DHZ-branche. Deze app sluit hier perfect op aan: een originele, verfrissende manier om ons uitgebreide assortiment te presenteren. Zo worden de klanten door onze afdelingen geloodst en kunnen ze op prettige wijze kennismaken met onze producten. Naast dat de vestiging tijdens het openingsweekend van 17 februari bol staat van de activiteiten, is dit natuurlijk een sympathieke manier om onszelf aan de regio Amsterdam te presenteren.”
Max Verstappen bij Hornbach Amsterdam
Tijdens de introductie van de app legt Max Verstappen uit dat er vijf markers in de vestiging te vinden zijn. Deze vijf markers zijn te vinden tussen ruim 120.000 artikelen. Elke marker vertegenwoordigt een van de belangrijke kernwaarden van de bouwmarkt, die hiermee stuk voor stuk op interactieve wijze worden gepresenteerd. Diegenen die de markers weten te vinden en scannen, maken kans om 18 maart Max Verstappen te ontmoeten. Want uiteindelijk zullen er tien winnaars worden geselecteerd voor een meet & greet met Max Verstappen. De challenge loopt tot en met 17 maart. Kijk op www.hornbach.nl/challenge voor meer informatie.