HORNBACH Apeldoorn bereikt hoogste punt

Bouw op schema voor opening najaar 2021

Bouwen, dat is wat ze bij HORNBACH het liefste doen. Zo ook aan de Voorwaarts in Apeldoorn, waar de zestiende Nederlandse vestiging van de projectbouwmarktketen verrijst. Vanaf dit najaar kunnen inwoners van de regio zelf van start met hun bouwproject – met hulp van HORNBACH uiteraard. Want inmiddels is het hoogste punt van de bouw bereikt en daarmee ligt HORNBACH goed op schema voor de opening.

HORNBACH Apeldoorn wordt gebouwd aan de Voorwaarts 750, op de plek van de voormalige Americahal. “Het hoogste punt, elf meter, is nu bereikt”, vertelt Evert de Goede, algemeen directeur HORNBACH Bouwmarkt Nederland. “De bouw verloopt soepel. Binnen worden momenteel alle installaties opgehangen en de kantoren opgebouwd. Buiten zijn ze al bezig om het parkeerterrein rondom de vestiging aan te leggen. We kijken uit naar het moment dat Dura Vermeer de sleutel aan ons overdraagt. Want daarna kunnen we de stellingen gaan plaatsen en de vestiging bevoorraden. De eerste medewerkers zijn trouwens al gestart en volgen momenteel interne opleidingen bij andere vestigingen. Zodat ze bij de opening dit najaar alles over onze materialen en gereedschappen weten en klanten goed kunnen adviseren bij hun bouwprojecten.”

Projectbouwmarkt met tuincentrum en drive-in
Met 16.500 m2 aan bouwinspiratie en een assortiment van 120.000 verschillende artikelen, wordt HORNBACH Apeldoorn een paradijs voor doe-het-zelvers en bouwprofessionals. De complete projectbouwmarkt beschikt straks over een badkamer-keuken-inspiratiecentrum, dierenafdeling en tuincentrum. Evert de Goede vervolgt: “Je kunt bij ons terecht voor elk project. Wist je trouwens dat HORNBACH Apeldoorn ook een Drive In krijgt? In deze naast de bouwmarkt gelegen hal kun je terecht voor zware bouwmaterialen, zoals hout en gipsplaten. Je auto of klusbus rijd je gewoon voor het schap, dat scheelt een hoop sjouwen.” Voor bouwprofessionals is er de HORNBACH ProfiService: service op maat, met onder andere een vast aanspreekpunt in de vestiging, de mogelijkheid bouwmaterialen te laten bezorgen op de bouwplaats, inkoopvoordelen en nog veel meer.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.