HORNBACH Apeldoorn viert 3-jarig bestaan met klanten

Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober is het groot feest bij HORNBACH Apeldoorn. De projectbouwmarkt aan De Voorwaarts 750 bestaat dan 3 jaar. De 160 medewerkers vieren hun verjaardag niets liever dan met alle klanten en hun gezinnen. Iedereen is welkom. Voor jong en oud is er van alles te doen. En de jarige job trakteert!

“De 3 jaar zijn voorbijgevlogen”, zegt Gerben Hofland, Vestigingsmanager van HORNBACH Apeldoorn. “Het voelt veel minder lang. De verkopen gaan goed en vanaf dag één zijn we aan het groeien.” Zo vanzelfsprekend was dat niet bij de start in 2021, herinnert Gerben zich. “We zaten midden in de onzekere corona-tijd en ook het vinden van medewerkers was lastig. Maar inmiddels zijn we gegroeid naar een team van 160 collega’s, waarvan veel collega’s van het eerste uur. De sfeer is altijd goed hier. Iedereen staat klaar om elkaar te helpen. We doen het samen en dat maakt mij supertrots.”

Klanten dik tevreden
Volgens Gerben voelen de klanten de goede sfeer aan. “Dat merken we aan het groeiend aantal klanten dat ons weet te vinden en blijft terugkomen. Ze waarderen onze opgeruimde projectbouwmarkt en vinden dat ze vriendelijk en professioneel worden geholpen. Dat is precies waarvoor we het allemaal doen. En daarom willen we onze verjaardag ook graag met al onze klanten samen vieren.”

Er is voor iedereen iets te doen
Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober is er van alles te doen bij HORNBACH Apeldoorn. Zaterdag staat vooral in het teken van productdemonstraties van leveranciers. Wagner laat bijvoorbeeld zien hoe hun verfspuitsysteem werkt. LOCTITE® demonstreert onder andere hun lijmoplossingen. Ook Bison is aanwezig om reparatieadvies te geven. Dus klanten kunnen hun favoriete item meenemen voor reparatieadvies op maat. Grill Guru showt hun BBQ-modellen en laat verschillende kooktechnieken zien en natuurlijk ook wat proeven. Daarnaast is er op zaterdag een gratis kinderwerkplaats waar kinderen hun eigen spijkerschilderij kunnen maken. Op zondag is er een ballonnenkunstenaar die de mooiste en gekste vormen van ballonnen creëert. Daarnaast is er een karikatuurtekenaar aanwezig om hilarische tekeningen te maken van huisdieren. En om de feestvreugde nóg groter te maken, zorgt HORNBACH voor geweldig entertainment met een bouwvakkersband en sign jugglers. Het volledige weekendprogramma staat op de website.

Doorgroeien met gloednieuw Tuinadviescentrum
HORNBACH Apeldoorn heeft in 3 jaar tijd een ijzersterke basis gelegd door elk jaar te groeien. “En daar gaan we mee door”, zegt Gerben enthousiast. “Eind dit jaar openen we bijvoorbeeld ons gloednieuwe Tuinadviescentrum. Vanaf een eigen plek op de Tuinafdeling, ontzorgt een tuinexpert onze klanten van A tot Z met het ontwerp en de aanleg van hun tuin. Net zoals we dat nu ook doen met onze Badkamer- en Keuken Studio op de sanitair afdeling voor complete badkamers en keukens.” Alle seinen staan op groen voor HORNBACH Apeldoorn om door te groeien. “We zijn ongelooflijk trots op wat we in 3 jaar hebben bereikt. Dat gaan samen met onze klanten en hun gezinnen flink vieren in het weekend van 12 en 13 oktober. En natuurlijk zorgen wij dat iedereen wat lekkers te drinken krijgt. Want wie jarig is, trakteert!”