Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach bedankt haar bezoekers

Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel kijkt terug op een zeer geslaagde opening, afgelopen woensdag 20 november. De massale opkomst van het publiek was hartverwarmend. “Mooi dat het na al die jaren eindelijk zover is”, memoreert vestigingsmanager Charles van Geenen aan de lange aanloop. “Je werkt toch naar zo’n moment toe. En dan is het natuurlijk fantastisch dat er zo veel mensen op de openingsdag af komen, daar doe je het uiteindelijk voor.” Honderden mensen stonden voor dag en dauw te trappelen om de opening mee te maken. Gedurende de dag werd het steeds drukker. De eerste dag werd feestelijk afgesloten met een spectaculaire vuurwerkshow.

Mooi dat het na al die jaren eindelijk zover is. Je werkt toch naar zo’n moment toe. En dan is het natuurlijk fantastisch dat er zo veel mensen op de openingsdag af komen, daar doe je het uiteindelijk voor.”
Charles van Geenen, vestigingsmanager Hornbach Nieuwerkerk a/d IJssel

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.