Hornbach bereikt hoogtepunt

Opening Den Haag eerste halfjaar 2017 op de planning

Een nieuw hoogtepunt voor Hornbach: het hoogste punt van de bouw van de vestiging in Ypenburg is bereikt. Hiermee ligt de bouwmarkt op schema voor de opening in het eerste halfjaar van 2017. En dat is maar goed ook, want Hornbach kan niet wachten om in Den Haag aan de slag te gaan.

Tuincentrum en drive-in
Drukke tijden voor de bouwmarkt. Deze vestiging ligt centraal gelegen langs de A13, precies tussen Den Haag en Delft. Niet alleen een bouwmarkt zal er komen aan de Singel 115, maar ook een tuincentrum en een drive-in. Met een winkeloppervlakte van 14.700 vierkante meter en ruim 450 parkeerplaatsen creëert Hornbach daarnaast ook nog 150 directe en 150 indirecte arbeidsplaatsen. “Wij zijn op dit moment druk bezig met het aannemen van medewerkers voor deze nieuwe vestiging”, aldus Emile Gies, vestigingsmanager Hornbach Den Haag. “Deze medewerkers gaan voor de opening aan de slag bij andere vestigingen om zo kennis en ervaring op te doen over ons assortiment. Zo kunnen ze na de opening onze bezoekers in Den Haag van passend advies voorzien!”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).