HORNBACH blijft consumenten van dienst via webshop
Winkelen op afspraak binnen de huidige richtlijnen niet realistisch
Houten - 02 maart 2021 | Corporate
Binnen de huidige richtlijnen van maximaal 12 klanten per uur, is winkelen op afspraak niet realistisch voor HORNBACH. De projectbouwmarkt blijft consumenten daarom van dienst via de webshop. Bij uitzondering is het wel mogelijk om, aanvullend op een online badkamer- of keukenadviesgesprek, een vervolgafspraak te maken voor een bezoek aan het badkamer- en keukencentrum.
Online bestellen, reserveren en afhalen, adviesgesprekken.
Om zo veel mogelijk klanten te kunnen bedienen legt HORNBACH haar focus op onlineservices. Producten kunnen worden besteld via de webshop, waarbij het mogelijk is de artikelen thuis te laten bezorgen of te kiezen voor reserveren en afhalen. Daarnaast biedt HORNBACH online adviesgesprekken aan, waarbij specialisten van de bouwmarkt klanten via videogesprekken te woord staan en hen bijvoorbeeld adviseren over materialen en gereedschappen. Bekijk alle mogelijkheden op: https://www.hornbach.nl/actueel/coronavirus/