Hornbach deelt uit

Prijzenregen bij opening nieuwe bouwmarkt op 20 november

Als VIP naar een thuiswedstrijd van Feyenoord? Voor 450 euro winkelen in de nieuwste bouwmarkt? Of ziet u dat gratis machinepakket ter waarde van 150 euro wel zitten? Wie op woensdag 20 november tussen 07.00 en 08.00 uur in de ochtend voor de ingang van Hornbach Nieuwerkerk aan den IJssel staat, maakt kans op een van de zestig prijzen. De reden dat Hornbach uitdeelt is de opening van de nieuwe bouwmarkt aan de Laan van Avant-Garde 1.

Op het spel staan 10 Hornbach-kadokaarten van 450 euro per stuk, 30 machinepakketten t.w.v. 150 euro én maar liefst 20 VIP-pakketten voor een thuiswedstrijd van Feyenoord.

Met deze prijzenregen wil Hornbach de openingsdag van haar tiende Nederlandse vestiging spetterend van start laten gaan. De vroege vogels die op tijd voor de ingang van de nieuwe bouwmarkt staan, hoeven niets meer te doen dan een coupon in te leveren en wachten op de loting. Deze coupon is verkrijgbaar tussen 07.00 en 08.00 uur en kan in de betonmolen bij de ingang worden gestopt. Tussen 08.00 en 09.00 uur worden de winnaars ter plekke een voor een bekendgemaakt.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).