HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Hornbach voor dertiende keer Beste Bouwmarkt van Nederland

Hornbach voor dertiende keer Beste Bouwmarkt van Nederland

Ook Webshop Award Bouwmarkten in handen van servicegerichte projectbouwmarkt

Consumenten hebben Hornbach voor de dertiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. De projectbouwmarkt won ook de Webshop Award in de categorie Bouwmarkten. De uitkomsten van het jaarlijkse consumentenonderzoek `ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ zijn vanmiddag in Amsterdam gepresenteerd.

De retail-jaarprijzen – dit jaar voor de zestiende keer uitgereikt – maken deel uit van het grootste onafhankelijke consumentenonderzoek van ons land. De afgelopen maanden beoordeelden 214.000 consumenten meer dan 450 retailers op aspecten als prijs, samenstelling van het assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid. “Fantastisch dat consumenten ons weer de beste van alle bouwmarkten vinden”, laat Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland, weten.

Grootste bouwmarkt online
De Webshop Award in de categorie Bouwmarkten is voor Hornbach het signaal dat klanten de projectbouwmarkt ook online goed weten te vinden en blij zijn dat het complete assortiment ook online beschikbaar is. Daarmee is Hornbach de grootste bouwmarkt online, enkele jaren na de start van de Nederlandse webshop. De Goede: “Deze Webshop Award is een geweldig compliment voor iedereen binnen onze organisatie die met hart en ziel werkt aan dit platform.”

Blijven ontwikkelen
De top halen is moeilijk, maar daar blijven is een nog grotere uitdaging. Toch roepen consumenten Hornbach al jarenlang uit tot de Beste Bouwmarkt van Nederland. “Het voelt na dertien keer nog steeds erg bijzonder om deze prijs te winnen”, benadrukt De Goede, die geen geheim maakt van de succesfactor. “Blijven ontwikkelen en vernieuwen. Blijven verrassen. Zowel in het assortiment als qua service en natuurlijk online. Met als grote doel onze klanten optimaal te bedienen. Ook na dertien keer winnen zien wij nog volop uitdagingen en kansen voor verbetering. Er is altijd iets te doen. En deze prijs moedigt ons extra aan om elke dag het beste uit onszelf te blijven halen.”

 

Lees ook ...