Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Hornbach Duiven opent haar deuren in najaar 2019

Gelderland krijgt de 15e vestiging van de Beste Bouwmarkt!

De vijftiende Nederlandse Hornbach-vestiging wordt gebouwd in Duiven, nabij Arnhem. Daarmee vestigt de bouwmarktketen zich voor het eerst op Gelderse bodem. Na de opening van Hornbach Zwolle in maart 2018 zet de groei van het Duitse bedrijf door. De projectbouwmarkt treft ook voorbereidingen voor vestigingen in Enschede, Apeldoorn en Nijmegen. In Duiven zal Hornbach haar deuren openen in het najaar van 2019.

“Wij zijn trots te kunnen melden dat Hornbach vanaf het najaar 2019 ook in Gelderland gevestigd is”, zegt Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Omrijden voor een bezoek aan de Beste Bouwmarkt van Nederland is met de komst van deze vestiging voor nog meer mensen verleden tijd. Groei van het aantal vestigingen is voor ons heel belangrijk. Een fysieke vestiging maakt namelijk nog altijd het verschil. Juist dáár ervaart men waarin wij onderscheidend zijn: ons enorme projectassortiment van meer dan 120.000 artikelen, maar ook klantvriendelijkheid en deskundigheid. Wij staan te popelen om deze regio onze toegevoegde waarde te tonen.”

Complete projectbouwmarkt
De nieuwe Hornbach-vestiging zal verrijzen op bedrijventerrein Centerpoort-Nieuwgraaf. De eerste sloopwerkzaamheden zijn inmiddels begonnen. Vanaf juli worden de voorbereidingen voor de bouw getroffen. Hornbach Duiven wordt een complete projectbouwmarkt met tuincentrum en dierenafdeling.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.