Hornbach Duiven opent deuren op 29 januari

Feestelijke opening eerder dan gepland

Hornbach opent haar nieuwe vestiging in Duiven eerder dan gepland. Dat maakte de bouwmarktketen gisteren op ludieke wijze bekend. De deuren van de projectbouwmarkt met tuincentrum, gelegen op bedrijventerrein Centerpoort-Nieuwgraaf, openen op woensdagochtend 29 januari om 07.00 uur.

De afgelopen dagen verschenen op diverse plaatsen in Arnhem en Duiven reusachtige verfblikken. Wie op de grote rode knop bovenop drukte kreeg het openingsnieuws te horen. Vestigingsmanger Peter Vuijk laat weten: “De bouw is voorspoedig verlopen. En ook het inrichten van de bouwmarkt gaat als een speer. Fantastisch, want zodoende kunnen we doe-het-zelvers en bouwprofessionals eerder van verwacht verwelkomen.”

Grootste bouwmarkt van Gelderland
Hornbach Duiven is de 15e vestiging van de bouwmarktketen in Nederland. Met een oppervlakte van 16.500 m2 en een assortiment van ruim 120.000 artikelen is Hornbach Duiven het paradijs voor klussers in de regio Arnhem. De vestiging beschikt bovendien over een badkamer-keuken-inspiratiecentrum, dierenafdeling, tuincentrum en drive-in waar grote bouwmaterialen direct kunnen worden ingeladen.

Feestelijke openingsweek
“De komende drie weken zullen we de laatste schappen vullen”, vervolgt Peter Vuijk. “Daarnaast bereiden we ons voor op de openingsweek. Met onder andere speciaal ingekochte artikelen, productdemonstraties en workshops belooft het een spektakel te worden voor jong en oud. We zijn op woensdag 29 januari vanaf 07.00 uur geopend.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).