Hornbach en lokale omroepen bezorgen kerstgevoel

Actie ‘Kerstboom voor een ander’ van start

Wie verdient er een onvergetelijke kerst? Een hartverwarmende kerstgroet mét kerstboom? Vandaag start Hornbach in samenwerking met zes lokale omroepen de actie ‘Kerstboom voor een ander’. Een actie bedoeld om vrienden, familieleden, collega’s of buurtgenoten die wel een oppepper kunnen gebruiken te verblijden met één van de 150 kerstbomen.

“Kerst is een tijd van samenzijn. Van gezelligheid en warmte”, vertelt Maarten Post, Marketingmanager Hornbach Nederland. “Maar helaas is dit niet voor alle Nederlanders vanzelfsprekend. Daar willen wij graag verandering in brengen. Bouwen, dat kunnen we als bouwmarkt als de beste. Bouwen aan de samenleving hoort daar zeker ook bij. In samenwerking met zes lokale omroepen bezorgen we het kerstgevoel bij mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.”

Landelijke actie, 150 bomen
De actie wordt georganiseerd in samenwerking met de lokale tv-stations L1, RTV Oost, RTV Rijnmond, Omroep West, Omroep Brabant en OOG tv. In totaal worden 150 kerstbomen weggegeven, in de week van 9 december. Naast reporters staan medewerkers van Hornbach paraat om de kerstbomen met standaard én cadeaubon voor het uitkiezen van decoratie te overhandigen.

RTV Oost: https://www.rtvoost.nl/nieuws/321661/Wie-gun-jij-een-kerstboom

OOG tv: https://www.oogtv.nl/2019/12/kerstactie/

RTV Rijnmond: https://www.rijnmond.nl/nieuws/189366/ACTIE-Wie-gun-jij-een-kerstboom

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).