Hornbach newsroom Persportaal van Hornbach Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach gaat nog een stap verder

Bouwmarkt biedt de oplossing voor vervoersproblemen na het winkelen

Hornbach startte deze zomer een campagne die gefocust is op de meest concrete usp van de projectbouwmarkt: 120.000 verschillende artikelen. Elk voordeel heb zijn nadeel. Met zo’n assortiment, werkelijk alles voor elk klusproject, is de kans groot dat gekochte bouwmaterialen of, erger nog, de passagiers niet meer in de auto passen. Hornbach komt om die reden met de thuisbrengservice!

Hornbach zegt de hele zomer al ‘sorry’ voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Die extreem volgeladen auto’s zorgen tenslotte voor de nodige ongemakken. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids. “Als je druk bent met een project, is een extra keer heen en weer rijden natuurlijk zonde van de tijd”, aldus marketingmanager Maarten Post van Hornbach. “Nu kunnen onze klanten gewoon de achterbank en bijrijdersstoel platgooien en alles in één keer meenemen.” Vanaf al onze vestigingen kom je vanaf vandaag veilig thuis. Bij iedere vestiging vind je namelijk de benodigde informatie hoe je als partner en kind veilig naar huis kunt gaan. Zo vindt men eenvoudig de dichtstbijzijnde bushalte, wordt het telefoonnummer van de regionale taxicentrale gecommuniceerd, of kunnen klanten altijd een aanhanger van Hornbach lenen. Gebruik hiervan is de eerste twee uur gratis. “Zo breng je zelfs met een kleine auto al je grote aankopen gemakkelijk en veilig in één keer naar huis”, vertelt Post.

“Klanten die echt helemaal zorgeloos inkopen willen doen, kunnen gewoon op de bank blijven zitten. Lekker online bestellen, want wij bezorgen ook aan huis! Geen gedoe met vervoer en toch het ultieme samen uit, samen thuis-gevoel!”

Maar Hornbach gaat zelfs nog een stapje verder
Zaterdag 16 september is er een ludieke actie bij de Hornbach-vestiging Amsterdam. Vanaf een speciaal aangelegde bushalte levert een Hornbach-bus de partners en eventuele kinderen van de klusser thuis af. Tot aan de voordeur!

Onderstaande gegevens zijn enkel voor persgerelateerde vragen.
Voor overige vragen (zoals over uw bestelling) kunt u terecht bij het contactformulier.


Hornbach Bouwmarkt Nederland
Maarten Post
Telefoon:030 - 266 98 98
E-mail:maarten.post@hornbach.com
Van Hulzen Communicatie
Ilse Mijnders
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 426 00 456
E-mail:hornbach@vanhulzencommunicatie.nl
Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Lees ook ...

Volg Hornbach:

Twitter
Social wall
Facebook
Social wall