HORNBACH geeft online tuinadvies

Ontwerpers adviseren en maken tuinschets middels videogesprek

Na het succes van vorig jaar, organiseert HORNBACH dit voorjaar opnieuw online tuinadviesgesprekken. Handig voor iedereen die zijn tuin, balkon of dakterras zomerklaar wil maken, maar niet weet waar te beginnen. Tussen 27 maart en 10 april heeft de bouwmarkt onafhankelijke tuinarchitecten beschikbaar voor een videogesprek. Ze geven advies en maken een tuinschets, waarna je helemaal zelf of met hulp van de bouwmarkt aan de slag kunt gaan om maximaal van je tuin te genieten.

“Nu de zon volop schijnt, jeuken de handen om de tuin beet te pakken”, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH. “En omdat buiten afspreken nog altijd de norm is, merken we dat mensen extra aandacht aan hun buitenruimte willen besteden. Voor wie daar wel wat hulp bij kan gebruiken, organiseren we online tuinadviesgesprekken. Gewoon vanaf je eigen bank videobellen met een tuinarchitect, ideaal nu we allemaal digitaler zijn geworden. Tijdens het adviesgesprek denken zij mee over jouw project: de indeling, materiaalgebruik en beplanting. De architecten nemen alle wensen door en gaan aan de slag met een tuinschets. Het resultaat? Een concreet plan waarmee je gemakkelijk zelf tot uitvoering kunt overgaan.”

Voorbereiden en inschrijven
Om het maximale uit het tuinadviesgesprek te halen, raadt Maarten Post aan foto’s van de tuin bij de hand te houden en alvast na te denken over de mogelijkheden. “Kijk bijvoorbeeld op www.hornbach.nl/leven waar we tips voor een insectvriendelijke tuin delen. Zo help je meteen mee de biodiversiteit te vergroten.” Vanwege de grote animo en het beperkte aantal plaatsen is aanmelden voor het adviesgesprek verplicht. Dat kan van 4 tot en met 26 maart via www.hornbach.nl/tuinadvies. De adviesgesprekken vinden plaats tussen 27 maart en 10 april en worden in overeenstemming met klanten ingepland. De kosten bedragen € 25,-.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.