Hornbach Geleen schenkt 3 keer 3.000 euro

Drie lokale goede doelen hebben van Hornbach Geleen een donatie van ieder 3.000 euro ontvangen. Aanleiding was de opening van de nieuwe vestiging van de bouwmarkt eerder deze maand in Geleen. Namens Hornbach overhandigden Bob Rohenkohl (vestigingsmanager) en Michel van Slingerland (marketingmanager) de cheque aan de goede doelen.

“Bij Hornbach hechten we veel belang aan onze relatie met de lokale gemeenschap. Daarom willen we graag een bijdrage leveren aan lokale goede doelen als we ergens een vestiging openen, zoals hier in Geleen”, vertelt Bob Rohenkohl. “Dit goede gebruik bestaat al jaren in ons familiebedrijf. De goede doelen Stichting Wens in Beweging, Dierenhulpcentrum Limburg en Stichting Dorpsdagvoorziening Meers verzetten fantastische werk en wij willen hen een financieel steuntje in de rug geven.”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).