Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach Geleen schenkt 3 keer 3.000 euro

Drie lokale goede doelen hebben van Hornbach Geleen een donatie van ieder 3.000 euro ontvangen. Aanleiding was de opening van de nieuwe vestiging van de bouwmarkt eerder deze maand in Geleen. Namens Hornbach overhandigden Bob Rohenkohl (vestigingsmanager) en Michel van Slingerland (marketingmanager) de cheque aan de goede doelen.

“Bij Hornbach hechten we veel belang aan onze relatie met de lokale gemeenschap. Daarom willen we graag een bijdrage leveren aan lokale goede doelen als we ergens een vestiging openen, zoals hier in Geleen”, vertelt Bob Rohenkohl. “Dit goede gebruik bestaat al jaren in ons familiebedrijf. De goede doelen Stichting Wens in Beweging, Dierenhulpcentrum Limburg en Stichting Dorpsdagvoorziening Meers verzetten fantastische werk en wij willen hen een financieel steuntje in de rug geven.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.