Hornbach Geleen trakteert in laatste weken voor herbouw

Lekker genieten van het zomergevoel in eigen tuin? Voor een prikkie de boel nog wat opfleuren? Maar wel met kwaliteitsproducten? Hornbach Geleen geeft tot en met zaterdag 16 augustus fikse kortingen op haar gehele assortiment. Vanaf zaterdag 26 juli t/m 9 augustus betaalt u slechts de helft van de prijs. En van maandag 11 t/m zaterdag 16 augustus geeft het tuincentrum zelfs 75% korting op alle producten.

Aanleiding van deze uitverkoop is de sluiting van het huidige tuincentrum aan de Einighauserweg 101. Dat gaat vanaf zondag 17 augustus dicht om sloopwerkzaamheden van het verouderde pand mogelijk te maken.

Op de plek van het huidige tuincentrum is na de verbouwing een volwaardige projectbouwmarkt verrezen. Deze nieuwe Hornbach Geleen is naar verwachting in het najaar van 2015 klaar voor gebruik. In de tussenliggende periode kunnen klanten terecht bij Hornbach in Kerkrade.

Vaste lage prijzen en ruim assortiment

Op het terrein van ruim 17.000 m2 komen een projectbouwmarkt, een tuincentrum en zelfs een afhaalcentrum om met de auto of werkbusje bouwmaterialen in te laden. De parkeerplaats biedt plek voor 480 auto’s. “Klussers uit deze regio kunnen vanaf volgend jaar bij Hornbach Geleen terecht voor deskundig advies, vaste lage prijzen en een assortiment dat ruim vijf keer zo groot is als bij de gemiddelde bouwmarkt”, vertelt Evert de Goede, Algemeen Directeur Hornbach Nederland. “Dat Hornbach aan de vooravond van deze wederopbouw tot 75% korting geeft, is ons cadeau aan alle mensen hier die zo lang hebben uitgekeken naar een volwaardige projectbouwmarkt van Hornbach!”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).