Hornbach Groningen rolt vernieuwend concept uit

Elke Groninger vanaf nu beter zicht op ideale badkamer of keuken

Erachter komen dat er veel betere opties voorhanden waren wanneer net de laatste schroef in je nieuwe keuken is gedraaid. En zijn ze eindelijk aan de badkamer begonnen, is het duidelijk dat jouw definitie van netjes werken toch echt een andere is. Het voor de klant zo makkelijk mogelijk maken. Dat is bij Hornbach meer dan alleen een uitgangspunt. Het is een norm. Dus wanneer de klant een nieuwe badkamer of keuken wil, weet zij precies wat te doen. Groningen heeft het nu ook: een Badkamer Keuken Center (BKC). Hét vertrekpunt richting een ideale badkamer of keuken.

BKC-concept
BKC-Hornbach Groningen. Een plek waar badkamers en keukens in allerlei soorten en maten mooi in elkaar overvloeien. Hier raak je geïnspireerd. Geïnspireerd om geheel volgens eigen inzicht je eigen badkamer te plaatsen. Ook kun je ervoor kiezen dit samen met Hornbach te doen. Samen jouw gewenste badkamer of keuken realiseren. Zo krijg je via een ontwerpprogramma een helder beeld van jouw toekomstige droomruimte. Maar na het uitwerken van een detailtekening begint het eigenlijk pas: het contact met de aannemer, de planning, het transport en de montage. Hornbach regelt het. Gedurende het hele proces is er slechts één aanspreekpunt, en dat zijn zij. Omdat zij weten dat het ontwerpen, plannen, calculeren en realiseren van een nieuwe badkamer of keuken een lastige klus kan zijn. Leuk, maar intensief. Daarom is het BKC-concept ook écht een stap vooruit: één aanspreekpunt, één planning, één budgetbewaker. Dan weet je zeker dat alles goed komt. Dat weet Hornbach in elk geval wel.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).