Campagne Hornbach

Hornbach grootste onlinebouwmarkt

Campagne gestart over mogelijkheden online en in vestiging

Online net zo makkelijk klusmaterialen aanschaffen als in de winkel. Dat kan vanaf nu op hornbach.nl. Deze week start de nieuwe reclamecampagne over de mogelijkheden bij Hornbach: online en in de vestiging. Ruim 50.000 artikelen zijn online te koop en daar komen elke week honderden producten bij. Zo gevonden, zo besteld en vier uur later al af te halen of thuis laten bezorgen.

Grootste online bouwmarkt
“Klanten weten onze onlineshop goed te vinden, want diverse producten waren al te bestellen via hornbach.nl,” aldus marketingmanager Maarten Post. “Maar nu alles online besteld en bezorgd kan worden, hebben we een mooie mijlpaal bereikt. Klanten kunnen nu online net zo goed bij ons terecht als in de winkel. Zo kunnen ze overal en altijd de artikelen bestellen die zij nodig hebben, op hornbach.nl of in onze Hornbach-app. Om af te halen in een van de dichtstbijzijnde vestigingen of thuis te laten bezorgen. Met ruim 50.000 artikelen zijn wij de grootste onlinebouwmarkt. En natuurlijk kunnen klanten ook online rekenen op de laagsteprijsgarantie.”

Goed moment
Maarten Post: “Wij zijn trots dat we deze grote stap hebben gezet, want de huizenmarkt trekt aan en mensen zijn weer volop aan het opknappen en verbouwen. Dit scheelt veel mensen een ritje naar de bouwmarkt. Doe-het-zelvers met een drukke baan zijn hier zeker mee geholpen, maar ook aannemers en zzp’ers zijn hebben veel voordeel van deze online bestel- en bezorgmogelijkheden. Innovatie draait bij ons om tijdsbesparing voor klussers. De drive-in die een aantal vestigingen hebben is hier een goed voorbeeld van: hier kan de klant zo binnenrijden om bestelde spullen in te laden. Alle services zijn overal en altijd online beschikbaar. De bezorgservice is uitgebreid getest en inmiddels hebben we drie verzendcentra door heel Nederland.”

De campagne is te bekijken via https://www.youtube.com/watch?v=fiov3vxqSGU

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.