HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach Den Haag opent deuren op 21 april

Bouwmarktketen kondigt feestelijk openingsweekend aan

Klussend Den Haag wist al dat er iets groots aankwam, maar nu is ook bekend wanneer de nieuwste vestiging van de 'Beste bouwmarkt van Nederland' officieel open gaat. Vrijdag 21 april om 07:00 uur gaan de deuren open van de dertiende vestiging. Dat maakte Hornbach Nederland vandaag bekend. De circa 150 medewerkers zijn nu bezig met de laatste loodjes om de openingsdatum te halen. “Reserveer niet alleen 21 april vast in je agenda, maar meteen het hele weekend”, adviseert vestigingsmanager Emile Gies. “We maken er een feestelijk openingsweekend van met allemaal spectaculaire activiteiten.”

De nieuwste vestiging in Den Haag is de dertiende van de projectbouwmarktketen in Nederland. Hornbach Den Haag is verrezen langs de A13 (aan de Singel 115) en is heel goed bereikbaar, via afrit 8, Delft-Noord. De nieuwe vestiging wordt een volwaardige regionale projectbouwmarkt met tuincentrum, dierenafdeling, Bad- en Keukenstudio (BKC) en drive-in. Klanten die grote en kleine projecten willen aanpakken kunnen vanaf 21 april terecht bij Hornbach voor ruim 120.000 artikelen tegen altijd vaste lage prijzen.

Openingsweekend
“Alle aandacht gaat de komende weken uit naar het inrichten van de winkel en vullen van de schappen”, zegt Emile Gies. “Alle artikelen moeten een plek krijgen, dus we moeten met zijn allen nog even flink de mouwen opstropen om de openingsdatum te halen. Tegelijkertijd bereiden we ons voor op de festiviteiten tijdens het openingsweekend. Verder kan ik hier nog niets over verklappen, maar zorg dat je op vrijdag 21 april om 07.00 uur bij onze vestiging bent voor de spectaculaire opening!”