Hornbach Den Haag opent deuren op 21 april

Bouwmarktketen kondigt feestelijk openingsweekend aan

Klussend Den Haag wist al dat er iets groots aankwam, maar nu is ook bekend wanneer de nieuwste vestiging van de 'Beste bouwmarkt van Nederland' officieel open gaat. Vrijdag 21 april om 07:00 uur gaan de deuren open van de dertiende vestiging. Dat maakte Hornbach Nederland vandaag bekend. De circa 150 medewerkers zijn nu bezig met de laatste loodjes om de openingsdatum te halen. “Reserveer niet alleen 21 april vast in je agenda, maar meteen het hele weekend”, adviseert vestigingsmanager Emile Gies. “We maken er een feestelijk openingsweekend van met allemaal spectaculaire activiteiten.”

De nieuwste vestiging in Den Haag is de dertiende van de projectbouwmarktketen in Nederland. Hornbach Den Haag is verrezen langs de A13 (aan de Singel 115) en is heel goed bereikbaar, via afrit 8, Delft-Noord. De nieuwe vestiging wordt een volwaardige regionale projectbouwmarkt met tuincentrum, dierenafdeling, Bad- en Keukenstudio (BKC) en drive-in. Klanten die grote en kleine projecten willen aanpakken kunnen vanaf 21 april terecht bij Hornbach voor ruim 120.000 artikelen tegen altijd vaste lage prijzen.

Openingsweekend
“Alle aandacht gaat de komende weken uit naar het inrichten van de winkel en vullen van de schappen”, zegt Emile Gies. “Alle artikelen moeten een plek krijgen, dus we moeten met zijn allen nog even flink de mouwen opstropen om de openingsdatum te halen. Tegelijkertijd bereiden we ons voor op de festiviteiten tijdens het openingsweekend. Verder kan ik hier nog niets over verklappen, maar zorg dat je op vrijdag 21 april om 07.00 uur bij onze vestiging bent voor de spectaculaire opening!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.