Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

HORNBACH helden in jubileumcampagne

HORNBACH helden in jubileumcampagne

Al 25 jaar werkzaam bij HORNBACH maar nu even in de functie van model. Anita, Marijke, Nico, Nicole, Peter en Simone, zes medewerkers die al vanaf dag een in dienst zijn, staan centraal in HORNBACHs jubileumcampagne. Ze zijn te zien in advertenties, online video’s en abri’s door heel Nederland. In HORNBACHs jubileumcampagne zijn het de medewerkers die in de schijnwerpers staan – en dus ook voor de camera.

‘Helden van het eerste uur’ heet de nieuwste HORNBACH-campagne ter ere van haar 25-jarig bestaan in Nederland. “We zetten heel bewust echte collega’s in de schijnwerpers”, vertelt Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH Nederland. “Het zijn de medewerkers die het succes van HORNBACH in Nederland mogelijk maken. We zijn een familiebedrijf met prachtige kansen om door te groeien. Heel veel collega’s werken dan ook echt jarenlang bij ons, verschillende zelfs al 25 jaar. De collega’s die je in de campagne ziet, zijn daarvan het levende bewijs.”

25 jaar
De projectbouwmarkt opende de eerste vestiging in Nederland op 2 april 1997 in Zaandam. Het kantoor was destijds in een herenhuis in Zeist, waar vanuit de garage en slaapkamer het pionieren begon. Medewerkers die er al vanaf het begin van HORNBACH in Nederland bij zijn, hebben mooie verhalen uit die tijd en werken niet voor niets al zo lang bij de bouwmarkt. Voor Simone Langereis, verkoper op de dierenafdeling, is dat de saamhorigheid: “HORNBACH is een familie. Collega’s behandelen je ook als familie. Als er dingen zijn, hoef ik me geen zorgen te maken.”

Doorgroeikansen
Er is bij HORNBACH veel aandacht voor ontwikkeling en er zijn legio mogelijkheden om carrière te maken binnen het bedrijf. Van uitzendkracht tot regiomanager en van caissière naar teamleider. Nicole Emers, die stoer poseert voor de poster, begon bij Marketing en groeide door tot Inkoper Deco op het hoofdkantoor. “Mijn werk hier voelt echt als mijn kindje. Heel eigen. Er verandert zo veel dat het interessant blijft. Na 25 jaar ben ik nog steeds niet klaar met mijn werk.”

Onderstaande gegevens zijn enkel voor persgerelateerde vragen.
Voor overige vragen (zoals over uw bestelling) kunt u terecht bij het contactformulier.


Hornbach Bouwmarkt Nederland
Maarten Post
Telefoon:030 - 266 98 98
E-mail:maarten.post@hornbach.com
Van Hulzen Communicatie
Fenna Zwerver
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 42 600 279
E-mail:hornbach@vanhulzencommunicatie.nl
Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Volg Hornbach:

Instagram
Instagram has returned invalid data.

Volg ons

Social wall