Projectshow Hornbach

Hornbach houdt hout in leven

Projectshow april in teken van behandeling hout

Het zomerseizoen staat op het punt te beginnen. Het tuinmeubilair kan weer vanuit de zolder of schuur massaal richting de tuin. Maar hoe blijft houten buitenmeubilair het langst mooi? En hoe kunnen we zo lang mogelijk de kwaliteit behouden van onze schuttingen? In april staat houtbescherming centraal bij Hornbach. Beitsen, oliën en lakken: de juiste wijze om het houtwerk te behandelen.

Langer tuinplezier door onderhoud
Het houten terras, de tuintafel én de schutting worden het hele jaar blootgesteld aan allerlei weerselementen. Dit verdient aandacht. Aandacht door bescherming. Bescherming door behandeling: gun hout het eeuwige leven. Een langere levensduur is overigens niet alleen voor het hout prettig. Langer tuinplezier is aangenaam voor iedereen. Met de projectshows geeft Hornbach hobbyklussers een maand lang informatie over houtbescherming. Tijdens de live-demonstraties op vrijdag en zaterdag draait het om kijken, leren en doen. Onderwerpen als oliën en beitsen komen uitgebreid aan bod. Uiteraard staan de vakmensen van Hornbach klaar om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Gratis toegang
De gratis toegankelijke projectshows vinden plaats in alle vestigingen van Hornbach van 1 t/m 30 april. De demonstraties zijn op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.