HORNBACH kiest Dorst & Lesser als social media partner
HORNBACH wil social media nog meer volwassen onderdeel maken van de totale contentstrategie. Maarten Post, Hoofd marketing & communicatie van HORNBACH zegt daarover: “Social media is voor ons een belangrijk verlengstuk van onze eigen communicatiekanalen. Wij zijn een uniek merk met opvallende reclamecampagnes die zich hier perfect voor lenen. Daarnaast zien wij social media als een kanaal om met gevatte, onderscheidende content in contact te komen met onze fans en hen te supporten om van hun projecten een succes te maken”. Samen met Dorst & Lesser gaat HORNBACH aan de slag om social media, als onderdeel van de vernieuwde contentstrategie, nog steviger te verbinden met de eigen communicatiekanalen. Maarten is enthousiast over de nieuwe samenwerking. “Dorst & Lesser weet ons te prikkelen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we samen het merk HORNBACH via social media nog sterker gaan maken.”
De zoektocht naar een nieuw social media bureau ging gepaard met een uitvoerig pitchtraject. HORNBACH heeft voor Dorst & Lesser gekozen om hun ijzersterke analytische aanpak en de kunst om dat te vertalen in concrete en creatieve concepten. Robert Withagen, creative director van Dorst & Lesser vindt het een mooie uitdaging om met zijn bureau te mogen werken voor een merk dat echt anders wil zijn. “Wij zijn trots op deze nieuwe samenwerking met het supersterke merk HORNBACH. We gaan ervoor zorgen dat alle klussers optimaal bereikt en vermaakt worden met pakkende social content en spraakmakende campagnes.”