Hornbach komt naar Hengelo

Bouwmarkt opent nieuwe vestiging medio oktober 2016

Hornbach zal volgende week haar deuren openen in Twente. De bouwmarkt komt met een vernieuwd concept naar Hengelo. Volgend jaar staan er nog meer openingen op de planning waaronder die in Amsterdam en Den Haag .

‘Enorm verheugd’
“We zijn blij dat het eindelijk rond is”, zegt Evert de Goede – algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland – hierover. “Het heeft enige voeten in de aarde gehad, maar dat is nu eenmaal inherent aan zo’n proces. Wij voelen ons enorm verheugd met deze nieuwe vestiging. Een bouwmarkt van Hornbach in Twente stond al enige tijd op ons lijstje. Hengelo is een mooie locatie en we willen de bewoners in deze regio graag met Hornbach laten kennismaken.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.