Hornbach komt naar Hengelo

Bouwmarkt opent nieuwe vestiging medio oktober 2016

Hornbach zal volgende week haar deuren openen in Twente. De bouwmarkt komt met een vernieuwd concept naar Hengelo. Volgend jaar staan er nog meer openingen op de planning waaronder die in Amsterdam en Den Haag .

‘Enorm verheugd’
“We zijn blij dat het eindelijk rond is”, zegt Evert de Goede – algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland – hierover. “Het heeft enige voeten in de aarde gehad, maar dat is nu eenmaal inherent aan zo’n proces. Wij voelen ons enorm verheugd met deze nieuwe vestiging. Een bouwmarkt van Hornbach in Twente stond al enige tijd op ons lijstje. Hengelo is een mooie locatie en we willen de bewoners in deze regio graag met Hornbach laten kennismaken.”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).