Hornbach krijgt klussers op de knieën

Projectshow juni in teken laminaat en plinten leggen

Zonder veel moeite zelf laminaat leggen? Met eigen handen de plinthoeken vakkundig verbinden? In juni geeft Hornbach een spoedcursus ‘Laminaat leggen’. De bouwmarkt laat gedurende de hele maand zien hoe men vloeren van hoogwaardige kwaliteit zelf kan leggen. Met bijzondere aandacht voor een speciale hoekverbindingsclip voor plinten, http://www.macleanproducts.nl/nieuws.html, een product dat komend jaar alleen bij Hornbach verkrijgbaar is.

De projectshows vinden plaats in alle vestigingen (Hornbach Geleen uitgezonderd) van de bouwmarkt annex tuincentrum, van 31 mei tot en met 29 juni. Wie open staat voor nuttige tips over ’zwevend leggen’ en het omgaan met obstakels, zoals lastige hoekjes, verwarmingsbuizen en deuren, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur.

In de gratis verkrijgbare brochure vinden klanten bovendien alle designtrends en belangrijke informatie over dit onderwerp. Wie het leggen van laminaat toch liever aan vakmensen overlaat, kan een beroep doen op de professionele legservice van Hornbach.

Duizendpoot onder de vloeren

“Laminaat leggen is voor iedereen weggelegd, mits je de juiste voorbereidingen treft en streeft naar een nauwkeurige uitvoering”, aldus Hans van Bemmel, hoofd inkoop bij Hornbach. “Laminaat is de duizendpoot onder de vloeren: het kan op praktisch elke ondergrond worden gelegd, ook op vloerverwarming. Naast de klassieke houtpatronen, zoals beuken, eiken en noten, zijn er bij ons ook laminaatvloeren met steenpatronen en met het effect van antiek hout beschikbaar.” Op www.hornbach.nl/laminaat is alle informatie te vinden over deze populaire, voordelige en onderhoudsvriendelijke vloersoort.

Laminaat leggen is voor iedereen weggelegd, mits je de juiste voorbereidingen treft en streeft naar een nauwkeurige uitvoering.
Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).