Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach laat insluipers in de kou staan

Projectshow november in het teken van Veilig wonen

De wintertijd staat dit weekend weer voor de deur. Dit betekent koude temperaturen en het wordt weer eerder donker. Vooral in het donker voelt een inbreker zich prettig. De inbreker denkt makkelijk zijn slag te kunnen slaan, omdat hij zich onbespied waant. Hornbach doorbreekt deze gedachten en heeft voor insluipers bijzonder slecht nieuws: de beveiligingscamera’s en mechanische en elektronische beveiligingsmogelijkheden maken het ongewenst betreden van een woonhuis een stuk lastiger. Hornbach zal in de projectshow van november uitleggen hoe mensen hun woning zelf eenvoudig en snel kunnen beveiligen.

De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 tot en met 26 november in alle vestigingen. Centraal staat hoe men zelf mechanische en elektronische beveiligingselementen op ramen en deuren kan bevestigen. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste soorten beveiligingsproducten en beveilgingscamera’s bekijken: het kan allemaal tijdens de demonstratie. De projectshows zijn vrijblijvend te bezoeken op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag. Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt en hoe eenvoudig dit kan zijn.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.