HORNBACH Nijmegen organiseert kennismakingsdag voor werving nieuwe collega’s

De bouw van de nieuwste HORNBACH vestiging in Nijmegen is in volle gang. De deuren gaan volgens planning in de tweede helft van dit jaar open. Omdat het team collega’s dan op volle sterkte moet zijn, is de bouwmarktgigant al druk bezig met het werven van nieuwe collega’s. Zo organiseert HORNBACH op donderdag 26 januari samen met het UWV Nijmegen een informele en vrijblijvende kennismakingsdag. Iedereen is welkom. En als het klikt, kunnen kandidaten dezelfde dag nog solliciteren en een nieuwe baan scoren.

Aan de noordkant van de stad bouwt HORNBACH bij het Keizer Augustusplein een Walhalla voor doe-het-zelvers en bouwprofessionals. De grootste van Gelderland met 20.000 m2 waarvan 4.500 m2 Drive In. Vestigingsmanager Niels van Essen verwacht straks veel klanten te ontvangen en een flinke afzet te realiseren in de regio. “We hebben ongeveer 180 nieuwe collega’s nodig die ons daarmee komen helpen. We zoeken enthousiaste teamspelers die de schouders eronder willen zetten.”

Een nieuwe baan binnen 1 dag
Om het team ruim voor de opening compleet te hebben, organiseert HORNBACH in samenwerking met UWV Nijmegen een speciale kennismakingsdag. Deze dag vindt plaats op donderdag 26 januari van 10.00 tot 15.00 uur bij WerkBedrijf Rijk van Nijmegen aan de Nieuwe Dukenburgseweg 21a. Zonder enige verplichting kunnen mensen hier op informele manier kennismaken met HORNBACH. “Iedereen is van harte welkom voor een kop koffie en een praatje, ook als je niet staat ingeschreven bij het UWV”, zegt Niels. “Als er een wederzijdse match is, voeren we meteen een sollicitatiegesprek. En als dat gesprek succesvol is, bieden we dezelfde dag nog een baan aan en kan de nieuwe medewerker direct aan de slag met een volledig betaalde inwerk- en opleidingstraject. Zo snel kan het gaan.”

Enthousiaste collega’s
Het liefste vinden we natuurlijk mensen met ervaring, al is vakkennis niet per se nodig. “Iedereen krijgt de kans om alles bij ons te leren en zich persoonlijk te ontwikkelen”, vertelt Harald de Ruijter, HR Manager van HORNBACH Nederland. “We staan bekend om onze professionele opleidingen en (door)groeimogelijkheden. We vinden het belangrijk om in onze mensen te investeren. Dat levert enthousiaste en tevreden HORNBACH-collega’s op.

De openstaande vacatures zijn te vinden op werkenbijhornbach.nl/vestiging-nijmegen.