Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach heeft oog voor zzp’ers

Dankzij MontageService mooie opdrachten voor midden- en kleinbedrijf

Een professionele klusser, maar niet altijd evenveel klussen? Een harde werker, maar kan er soms nog werk bij? De wereld van zelfstandige ondernemers draait om vraag en aanbod. Dat is niet altijd even makkelijk: dan heb je het hartstikke druk, dan weer wat rustiger. Hornbach kan de zoektocht naar nieuwe opdrachten enigszins verlichten. Sinds kort brengt de bouwmarkt via de MontageService namelijk opdrachtgever en opdrachtnemer bij elkaar. Werkzaamheden stipt en professioneel uitvoeren is daarmee het enige wat aangesloten professionals hoeven te doen. Hornbach regelt de rest.

MontageService
Hornbach zoekt klussers die exact weten waarover het gaat. In elke situatie en met ieder materiaal. Praktisch, probleemoplossend én klantvriendelijk. Via de MontageService zorgt Hornbach zowel voor klanten die op zoek zijn naar een dakraam, een garagedeur, vloer of zonnescherm, als voor de professional die alles naar volle tevredenheid monteert. Want klussen is een vak apart. Een vak waarbij nauwkeurigheid en professionaliteit gewenst zijn. De klanten krijgen op deze manier een garantie van een schitterend eindresultaat, de professionele klusser een garantie van opdrachten. En dan zijn een vaste prijs, betrouwbare afspraken en het gegeven dat Hornbach álle administratieve handelingen verzorgt, nog niet eens genoemd. Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/montageservice.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.