Hornbach heeft oog voor zzp’ers

Dankzij MontageService mooie opdrachten voor midden- en kleinbedrijf

Een professionele klusser, maar niet altijd evenveel klussen? Een harde werker, maar kan er soms nog werk bij? De wereld van zelfstandige ondernemers draait om vraag en aanbod. Dat is niet altijd even makkelijk: dan heb je het hartstikke druk, dan weer wat rustiger. Hornbach kan de zoektocht naar nieuwe opdrachten enigszins verlichten. Sinds kort brengt de bouwmarkt via de MontageService namelijk opdrachtgever en opdrachtnemer bij elkaar. Werkzaamheden stipt en professioneel uitvoeren is daarmee het enige wat aangesloten professionals hoeven te doen. Hornbach regelt de rest.

MontageService
Hornbach zoekt klussers die exact weten waarover het gaat. In elke situatie en met ieder materiaal. Praktisch, probleemoplossend én klantvriendelijk. Via de MontageService zorgt Hornbach zowel voor klanten die op zoek zijn naar een dakraam, een garagedeur, vloer of zonnescherm, als voor de professional die alles naar volle tevredenheid monteert. Want klussen is een vak apart. Een vak waarbij nauwkeurigheid en professionaliteit gewenst zijn. De klanten krijgen op deze manier een garantie van een schitterend eindresultaat, de professionele klusser een garantie van opdrachten. En dan zijn een vaste prijs, betrouwbare afspraken en het gegeven dat Hornbach álle administratieve handelingen verzorgt, nog niet eens genoemd. Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/montageservice.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).