Hornbach heeft oog voor zzp’ers

Dankzij MontageService mooie opdrachten voor midden- en kleinbedrijf

Een professionele klusser, maar niet altijd evenveel klussen? Een harde werker, maar kan er soms nog werk bij? De wereld van zelfstandige ondernemers draait om vraag en aanbod. Dat is niet altijd even makkelijk: dan heb je het hartstikke druk, dan weer wat rustiger. Hornbach kan de zoektocht naar nieuwe opdrachten enigszins verlichten. Sinds kort brengt de bouwmarkt via de MontageService namelijk opdrachtgever en opdrachtnemer bij elkaar. Werkzaamheden stipt en professioneel uitvoeren is daarmee het enige wat aangesloten professionals hoeven te doen. Hornbach regelt de rest.

MontageService
Hornbach zoekt klussers die exact weten waarover het gaat. In elke situatie en met ieder materiaal. Praktisch, probleemoplossend én klantvriendelijk. Via de MontageService zorgt Hornbach zowel voor klanten die op zoek zijn naar een dakraam, een garagedeur, vloer of zonnescherm, als voor de professional die alles naar volle tevredenheid monteert. Want klussen is een vak apart. Een vak waarbij nauwkeurigheid en professionaliteit gewenst zijn. De klanten krijgen op deze manier een garantie van een schitterend eindresultaat, de professionele klusser een garantie van opdrachten. En dan zijn een vaste prijs, betrouwbare afspraken en het gegeven dat Hornbach álle administratieve handelingen verzorgt, nog niet eens genoemd. Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/montageservice.