Hornbach opent einde meivakantie kinderwerkplaats

Knutselen voor Moederdag op zaterdag 4 mei

In de meivakantie op zaterdag 4 mei opent bouwmarkt Hornbach de deuren van haar kinderwerkplaats. Jonge doe-het-zelvers kunnen er hun eigen unieke moederdagcadeau knutselen: een eigen unieke bloempot.

“Het belooft een kleurrijke editie te worden”, vertelt marketingmanager Maarten Post. “Onder professionele begeleiding kunnen de kinderen bloempotjes decoreren. Verf ze bijvoorbeeld in je favoriete kleur of schilder er een lieve boodschap voor mama op.”

Kosteloos meedoen
De kinderwerkplaats is geopend van 10.00 tot 16.00 uur en is geschikt voor kinderen tussen de vier en tien jaar oud. Voor alle materialen wordt gezorgd en er is begeleiding aanwezig, zodat ouders met een gerust hart de winkel kunnen bezoeken. Deelname is kosteloos en inschrijven vooraf is niet nodig. Kijk voor meer informatie op de website: www.hornbach.nl/kinderwerkplaats.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).