HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

HORNBACH plaatst unieke 3D OOH-specials met reusachtige klushanden

Campagne ‘Luister naar je handen’ komt écht tot leven

HORNBACH’s crossmediale najaarscampagne ‘Luister naar je handen’ draait sinds eind september op volle toeren. De unieke kracht van je handen en de wil om eigenhandig iets moois te creëren staan hierin centraal. Vanaf 9 oktober komt de campagne écht tot leven met opvallende 3D Out of Home-specials. Zo wordt een unieke dimensie toegevoegd die voor nóg meer beleving zorgt. Op vier tactische locaties komen reusachtige klushanden driedimensionaal tot leven in het straatbeeld. Een hand die een joekel van een hamer vast heeft met spijkers en een hand met een mega verfspatel met plamuurresten. Vanwege hun indrukwekkende omvang zijn de handen niet te missen door voorbijgangers. De 3D OOH-specials zijn te zien bij Amsterdam CS, knooppunt Kleinpolderplein in Rotterdam, in Groningen op de Gedempte Zuiderdiep en in Enschede op de De Ruyterlaan. O2H tekent voor de productie van deze 3D buitenreclame.

Campagne ’Luister naar je handen’
De 3D OOH-specials maken onderdeel uit van de najaarscampagne van HORNBACH. In de commercial zien we hoe een man op een hilarische manier tot actie wordt gedwongen door zijn eigen handen die niet langer passief willen toekijken. Zijn handen nemen letterlijk het heft in eigen hand. Met een crossmediale aanpak, roept de projectbouwmarkt iedereen op om naar hun handen te luisteren en actief aan de slag te gaan met projecten die wachten om te worden aangepakt. Er is immers altijd iets te doen.

hornbach.nl/luisternaarjehanden

 

Credits:

  • O₂H Creative Solutions
  • JCDecaux
  • Global
Lees ook ...