Hornbach schept licht in de duisternis

Projectshow Hornbach juni in het teken van zonweringen

Is het vroege daglicht jou soms een doorn in het oog? Nieuwsgierige blikken buiten houden, maar wel zelf goed zicht binnen houden? Tast je alleen nog in het duister bij het eigenhandig aanbrengen van zonwering? Medewerkers van Hornbach laten tijdens live-demonstraties zien hoe eenvoudig het is om deze klus zelf te klaren. Tijdens de projectshow van juni ontvouwen ze ieder weekend alle wetenswaardigheden over plissés, rolgordijnen en jaloezieën.

De gratis toegankelijke projectshows van Hornbach vinden plaats van 5 tot en met 27 juni; op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna de bezoekers zelf met de aangereikte wijsheden aan de slag gaan.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard kosteloos bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt. Dit staat de bezoekers te wachten.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).