Waterschade Limburg

HORNBACH steunt gedupeerde Limburgers

Getroffenen wateroverlast krijgen 20% korting op het volledige assortiment en verhuurservice

Wie getroffen is door wateroverlast en schade wil herstellen, kan bij HORNBACH inkopen doen tegen gereduceerd tarief. De projectbouwmarkten in Geleen en Kerkrade staan voor Limburgers klaar en willen gedupeerden op deze manier een hart onder de riem steken. Van vloeren tot verf, keukens en raambekleding: het hele assortiment wordt met 20% korting aangeboden, evenals de verhuurservice van Boels en KAV2GO.

“Het is ongelofelijk wat hier in Limburg gebeurt”, vertelt Perry de Kraker, vestigingsmanager van HORNBACH in Kerkrade. “Het water dringt echt overal doorheen. De schade is enorm en dat gun je niemand. Helaas zijn ontzettend veel mensen in de regio getroffen. We kennen de verhalen van onze collega’s en klanten: het water staat in vele gevallen tot de knieën, vloeren staan bol, behang komt van de muren, keukens zijn beschadigd en dan heb ik het nog niet eens over de inboedel. Huizen zijn compleet ontwricht en er komt veel kijken bij de herstelwerkzaamheden. Om alle gedupeerden een hart onder de riem te steken krijgen zij de komende weken 20% korting op het volledige assortiment en onze verhuurservice van Boels en KAV2GO. Normaal gesproken werken wij niet met kortingen vanwege onze laagste prijsgarantie, maar deze uitzonderlijke situatie vraagt om een uitzonderlijke regeling.”

Waterschaderegeling
De vestigingen van HORNBACH in Kerkrade en Geleen zijn gewoon open en bereikbaar. Gedupeerden kunnen zich melden bij de servicebalie, waar hen wordt gevraagd een speciaal formulier in te vullen. Aan de kassa wordt vervolgens op vertoon van het formulier 20% korting op het totaalbedrag in rekening gebracht. De tijdelijke tegemoetkoming geldt met terugwerkende kracht vanaf 14 juli en in ieder geval tot en met 14 augustus 2021. De projectbouwmarkt gaat ervan uit dat consumenten te goeder trouw handelen en alleen gebruik maken van de regeling indien zij daadwerkelijk getroffen zijn door waterschade. Kijk voor meer informatie op: www.hornbach.nl/actueel/waterschade

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.