Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Hornbach Drive-In

Hornbach Tilburg nu met drive-in

Met auto of bestelbusje zo de bouwmarkt inrijden? Spullen inladen en weer weg? Dat kan vanaf nu bij Hornbach Tilburg, waar vandaag de drive-in officieel is geopend. Dat betekent gemak en tijdswinst voor consument én professionele klusser. Zoals racetalent Bas Schouten hieronder demonstreert.

In deze drive-in grote hoeveelheden producten op voorraad beschikbaar, voor elk type bouwproject. Hornbach Tilburg is de 3e vestiging van de projectbouwmarkten met deze service voor zowel de particuliere als professionele klant. Klanten kunnen met auto of busje het gewenste schap in de drive-in bereiken, de materialen op een inkooplijst noteren en alles in één keer afrekenen bij de uitgang, ook met wat er nog in de winkel wordt gekocht. ZZP’ers kunnen bovendien hun spullen, besteld via www.hornbachprofi.nl afhalen bij de drive-in.

Gemak en tijdswinst
“De drive-in biedt gemak voor de consument en voor de professional bovendien flinke tijdwinst”, vertelt vestigingsmanager Albert Goes. “In de andere vestigingen met deze service is de afgelopen jaren gebleken dat veel mensen speciaal voor het gemak van de drive-in naar Hornbach komen. Het grote en simpele voordeel is natuurlijk dat je niet meer door de hele winkel hoeft met zware spullen. Je kunt alles wat je nodig hebt meteen in de bus of autoladen. Er zijn verschillende bouwmaterialenzaken die ook een drive-in hebben, maar wij onderscheiden ons door een zeer ruim assortiment; van gevelstenen en isolatiemateriaal tot dakbedekking en bouwgereedschap.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.