HORNBACH Tilburg viert 25-jarig bestaan

HORNBACH Tilburg is 25 jaar geworden. Genoeg reden voor de projectbouwmarkt om feest te vieren. Van 13 tot en met 17 maart was er van alles te doen in de feestelijk versierde vestiging aan de Hestiastraat. Voor klanten, Profi’s, de jongste doe-het-zelvers én medewerkers stond de hele week bol van activiteiten. In het weekend verwende HORNBACH Tilburg iedereen met heerlijke lekkernijen. Want wie jarig is, trakteert!

Op 17 maart 1999 gingen de deuren van de HORNBACH-vestiging in Tilburg voor het eerst open. Vorige week vierde de vestiging haar 25e verjaardag groots met klanten en medewerkers. “Vanaf woensdag 13 maart was het groot feest”, laat Vestigingsmanager Marcel van der Aa enthousiast weten. “Zo’n zilveren jubileum is een bijzonder moment om goed bij stil te staan. De hele vestiging was van grond tot nok versierd met ballonnen.” Het hechte team van HORNBACH Tilburg draaide overuren om er bijzondere dagen van te maken. Marcel: “Iedereen is trots op dit moment. Vele collega’s werken hier al heel lang. Zeven van hen zelfs al vanaf het eerste uur. Zij vieren dit jaar dus ook hun 25-jarige jubileum. Door de verbondenheid tussen al onze collega’s heerst hier echt een familiegevoel. Onze eenheid is onze kracht.”

Klanten vieren volop mee
Marcel werkt zelf al 20 jaar bij de succesvolle vestiging in Tilburg. Hij begon als eerste verkoper (Teamleider) en is daarna doorgegroeid naar Bedrijfsleider, plaatsvervangend Vestigingsmanager en is nu alweer 8 jaar Vestigingsmanager. “In die tijd zijn veel mooie dingen gebeurd. Onze klantenkring en omzet zijn flink gegroeid. Niet in de laatste plaats omdat we onze organisatie voortdurend zijn blijven ontwikkelen om steeds meer aandacht te kunnen geven aan onze klanten en hun projecten. Daar doen we het allemaal voor. Daarom vieren we ons jubileum ook samen met hen.” Klanten konden zich laten inspireren door demonstraties van leveranciers, voor de jongste doe-het-zelvers was er een speciale Kinderwerkplaats en in het weekend trakteerde HORNBACH op gratis koffie met een gebakje. “Op zondag 17 maart hebben we klanten met een grote haag van collega’s, confetti en een bouwvakkersband ontvangen om samen onze échte verjaardag te vieren.”

Profi-frietje
Ook de professionele klant is de HORNBACH-vestiging in Tilburg door de jaren heen steeds beter gaan vinden. Speciaal voor deze klantengroep werden demonstraties gegeven door leveranciers van professioneel materiaal en gereedschap. En op vrijdag stond er speciaal voor hen een frietkraam klaar om de week mee af te sluiten.

Uitgegroeid tot marktleider
HORNBACH Tilburg was in 1999 de tweede vestiging van de succesvolle projectbouwmarktketen in Nederland. Met 18 bouwmarkten verspreid over heel Nederland, één HORNBACH Vloeren vestiging en de webshop is HORNBACH uitgegroeid tot marktleider in Nederland. Bij HORNBACH Nederland werken bijna 4000 medewerkers waarvan zo’n 175 in Tilburg.