HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach vindt nieuwe marketingmanager

Maarten Post vanaf september vol enthousiasme aan de slag

Maarten Post (32) is deze maand bij Hornbach Bouwmarkt Nederland begonnen als marketingmanager. Hornbach staat bekend om zijn opvallende campagnes en ludieke acties. De leus: `Hornbach, er is altijd iets te doen’ geldt zeker voor de afdeling marketing.

 

“Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging”, zegt Maarten wanneer wij hem over zijn nieuwe functie spreken. “Het is geweldig dat ik nu onderdeel mag zijn van het Hornbach-team. Wat ik ga toevoegen aan de organisatie? Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.”

Goed rondkijken
“Kijken, luisteren, observeren en ook veel vragen stellen. Daar begint het mee. Zo leer ik de organisatie snel kennen. Het is natuurlijk prettig in een organisatie te rollen waar al jaren sprake is van groei. Dat impliceert een positieve, dynamische werksfeer die bij iedereen het beste naar boven haalt. Ja, ook bij mij!” Vóór Hornbach heeft Maarten als marketing- en communicatiemanager gewerkt bij Goossens wonen & slapen.

Lees ook ...