Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Hornbach vindt nieuwe marketingmanager

Maarten Post vanaf september vol enthousiasme aan de slag

Maarten Post (32) is deze maand bij Hornbach Bouwmarkt Nederland begonnen als marketingmanager. Hornbach staat bekend om zijn opvallende campagnes en ludieke acties. De leus: `Hornbach, er is altijd iets te doen’ geldt zeker voor de afdeling marketing.

“Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging”, zegt Maarten wanneer wij hem over zijn nieuwe functie spreken. “Het is geweldig dat ik nu onderdeel mag zijn van het Hornbach-team. Wat ik ga toevoegen aan de organisatie? Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.”

Goed rondkijken
“Kijken, luisteren, observeren en ook veel vragen stellen. Daar begint het mee. Zo leer ik de organisatie snel kennen. Het is natuurlijk prettig in een organisatie te rollen waar al jaren sprake is van groei. Dat impliceert een positieve, dynamische werksfeer die bij iedereen het beste naar boven haalt. Ja, ook bij mij!” Vóór Hornbach heeft Maarten als marketing- en communicatiemanager gewerkt bij Goossens wonen & slapen.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.