Hornbach vindt nieuwe marketingmanager

Maarten Post vanaf september vol enthousiasme aan de slag

Maarten Post (32) is deze maand bij Hornbach Bouwmarkt Nederland begonnen als marketingmanager. Hornbach staat bekend om zijn opvallende campagnes en ludieke acties. De leus: `Hornbach, er is altijd iets te doen’ geldt zeker voor de afdeling marketing.

“Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging”, zegt Maarten wanneer wij hem over zijn nieuwe functie spreken. “Het is geweldig dat ik nu onderdeel mag zijn van het Hornbach-team. Wat ik ga toevoegen aan de organisatie? Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.”

Goed rondkijken
“Kijken, luisteren, observeren en ook veel vragen stellen. Daar begint het mee. Zo leer ik de organisatie snel kennen. Het is natuurlijk prettig in een organisatie te rollen waar al jaren sprake is van groei. Dat impliceert een positieve, dynamische werksfeer die bij iedereen het beste naar boven haalt. Ja, ook bij mij!” Vóór Hornbach heeft Maarten als marketing- en communicatiemanager gewerkt bij Goossens wonen & slapen.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).