HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

HORNBACH voor de 8e keer verkozen tot Beste Webshop in categorie Bouwmarkt

Voor de 8e opeenvolgende keer heeft HORNBACH de award voor Beste Webshop in de categorie Bouwmarkt gewonnen. Deze onderscheiding is het resultaat van het onafhankelijke onderzoek 'ABN AMRO Retailer of the Year', waarbij bijna 200.000 consumenten Nederlandse retailbedrijven beoordeelden op onder meer prijs, assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

“Deze komt rechtstreeks van onze klanten en waarderen wij enorm”, zegt Evert de Goede, Algemeen Directeur van HORNBACH Nederland. “De award is vooral een groot compliment aan alle collega’s. Zij zetten zich elke dag met volle toewijding in voor onze klanten en hun projecten. Elke stem is voor ons een blijk van vertrouwen en motiveert ons om nóg beter te worden en te blijven innoveren.”

 

Online excellentie bekroond
De 8e award op rij voor Beste Webshop in de categorie Bouwmarkt, bevestigt HORNBACH’s leidende digitale positie in de branche. De webshop en online dienstverlening zijn constant in ontwikkeling. De Goede daarover: “We blijven investeren in het optimaliseren van de online klantervaring. Ook digitaal willen we de verwachtingen van onze klanten blijven overtreffen. Deze award bevestigt dat ze dit waarderen en ook online blij zijn met ons.”

 

Beste Bouwmarkt
De marktleider in de doe-het-zelfbranche blijft zich ontwikkelen om klanten nog beter van dienst te zijn. “We gaan alles op alles zetten om de klussers van Nederland ook volgend jaar weer voor ons te winnen. Voor de Webshop Award en de titel Beste Bouwmarkt van Nederland. Helaas ging deze laatste titel dit jaar niet naar ons, maar ik wil Hubo natuurlijk van harte feliciteren met het behalen van deze mooie onderscheiding.”

Lees ook ...