HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

HORNBACH wederom bekroond tot ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’

Projectbouwmarkt fysiek en online koploper

Vandaag is HORNBACH opnieuw uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland, voor de 17e keer maar liefst. En ook online is de projectbouwmarkt wederom de favoriet van klussend Nederland. Tijd om achterover te leunen? Zeker niet. Doorpakken en op naar de 18e titel!

Ruim 160.000 consumenten hebben HORNBACH vandaag uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland, in het onafhankelijke onderzoek ‘ABN Amro Retailer of the Year’. De deelnemers beoordeelden Nederlandse retailbedrijven op aspecten als prijs, assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid. HORNBACH won de titel voor de 17e keer. 

Award Beste Webshop 6 keer op rij
Het bleef niet bij de ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’: HORNBACH won ook de award Beste Webshop in de categorie Bouwmarkten. Die titel kreeg de projectbouwmarkt voor de 6e keer op rij. Evert de Goede, algemeen directeur van HORNBACH Nederland, beaamt dat de overwinningen alleen nóg maar ambitieuzer maken. “Deze titels zijn voor ons minstens zo waardevol als de eerste keer dat we ze in ontvangst mochten nemen. Consumenten zijn goudeerlijk. Voldoe je niet aan hun verwachtingen, dan hoor je dat meteen. Zeker als je al een reputatie hoog te houden hebt. Dat maakt de uitdaging voor ons alleen maar nóg groter. Opnieuw uitgeroepen worden tot Beste Bouwmarkt en Webshop is een compliment aan al onze medewerkers. Die zetten zich elke dag opnieuw in om het verschil te maken voor onze klanten. Ik ben ook trots op ons MT: zij zijn genomineerd voor het ‘Retailmanagement of the Year’. Begin november horen we of we ook díe prijs in ontvangst mogen nemen.”

Blijven groeien
Wat was het dat de consument ook dit jaar zo waardeerde aan HORNBACH? Onder meer het assortiment en het deskundige advies, bleek uit het onderzoek, maar ook de uitgebreide service en de laagsteprijsgarantie, zelfs na je aankoop. De Goede: “Deze awards motiveren ons om met al die aspecten door te gaan, en meer: om ze te blijven verbeteren, online en in de fysieke projectbouwmarkten. Daarnaast is het een aanmoediging om te blijven groeien, zodat nog meer klanten in Nederland kunnen profiteren van onze formule.”

Lees ook ...