HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Hornbach zet in op service

Hornbach zet in op service

Groot assortiment, deskundig advies en de laagste prijzen zijn niks zonder service

Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach jou die vraag én heeft de bouwmarkt - onlangs voor de dertiende keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland - haar antwoord klaar.

Online oriënteren, artikelen reserveren, dezelfde middag ophalen en inladen bij de drive-in. Bij Hornbach vloeit alles in elkaar over: online en offline, assortiment en advies. “We stellen alles in het werk om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken”, vertelt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Niet het assortiment, maar die tevreden klant is ons product. We zijn er voor wie weet wat hij nodig heeft en snel aan de slag wil gaan, maar ook voor degenen die advies willen en hulp bij de realisatie van een project. Altijd tegen de laagste prijs, het hele jaar door.

Zes keer ‘waar zou je zijn zonder Hornbach?’
De basis van de campagne wordt gevorm door zes tv-commercials. Allemaal opgenomen in de reusachtige bouwmarkten van Hornbach. Gedreven doe-het-zelvers, die staan te popelen om hun project aan te pakken, worden in beeld gebracht. Dankzij de services van Hornbach kunnen ze meteen aan de uitvoering beginnen. Zo maakt heel Nederland kennis met de bezorgservice, verhuurservice én montageservice van de bouwmarktketen. Want wat heb je aan die ruime keuze in badkamermeubels met deskundig advies tegen de laagste prijs, als je niemand hebt om die badkamer bij jou thuis te installeren? Kortom: waar zou je zijn zonder de uitgebreide services van Hornbach? Die boodschap staat centraal en wordt uiteraard met een gezonde dosis Hornbach-waanzin in beeld gebracht.

Crossmediale campagne
De nieuwe campagne is vanaf vandaag te zien op televisie en wordt crossmediaal ingezet. De campagne wordt ook onder de aandacht gebracht via radio, out of home, onlinevideo en display, social media en print.

Credits:
Agentschap: HEIMAT, Berlijn
Productie: Kanu Film, Berlijn
Regie: André Maat
Directeur van de fotografie: Peter Matjasko
Kunstafdeling: Fabienne Müller en Gunnar Zimmer

 

Lees ook ...