Hornbach Zwolle opent deuren op 14 maart

Bouwmarkt onthult openingsdatum op ludieke wijze

Vandaag maakte Hornbach Nederland de officiële openingsdatum van haar nieuwe vestiging in Zwolle bekend. Dat pakte de grootste bouwmarkt groots aan. Hornbach nam deel aan de carnavalsoptocht van Zwolle en onthulde tijdens het feestgedruis dat de deuren van de Zwolse vestiging op woensdag 14 maart om 07.00 uur openen.

Met een totale lengte van 15 meter kan hij je bijna niet ontgaan zijn: de spijker van Hornbach die mee reed in de carnavalsoptocht van Zwolle. Een ludieke actie van de bouwmarkt die op deze manier de komst van haar nieuwe vestiging in de Overijsselse hoofdstad onder de aandacht bracht.

Grootste bouwmarkt van Overijssel
Hornbach Zwolle is gelegen aan de Katwolderweg en goed bereikbaar via de A28. Dankzij de gunstige ligging is de grootste bouwmarkt van Overijssel ook aantrekkelijk voor klussers uit Flevoland en Gelderland. Vestigingsmanager Tonnie Balkema laat weten: “Met een oppervlakte van 15.000m2 en een assortiment van 120.000 artikelen, is het een volwaardige projectbouwmarkt met tuincentrum, dierenafdeling en afhaalcentrum”. Hornbach Zwolle is de 14e vestiging van de bouwmarktketen in Nederland.

Feestelijke openingsweek
“Momenteel werken we hard aan het vullen van de schappen”, vervolgt Balkema. “Daarnaast bereiden we ons voor op de openingsweek. Met onder andere speciaal ingekochte artikelen, productdemonstraties en workshops belooft het een spectaculaire belevenis voor jong en oud te worden!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels veertien vestigingen. HORNBACH won in 2017 voor de twaalfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).