Inrichten HORNBACH Nijmegen van start

18e projectbouwmarkt in Nederland opent nog deze zomer

Het is een bijzondere dag voor de medewerkers van HORNBACH Nijmegen. Het inrichten en bevoorraden van de nieuwe vestiging kan beginnen. Een reusachtig project voor de grootste bouwmarkt van Nederland met een assortiment van meer dan 120.000 artikelen. Als alles volgens planning blijft verlopen, opent de bouwmarkt nog deze zomer.

Afgelopen najaar werd in Nijmegen begonnen met de bouw van de 18e HORNBACH-vestiging in Nederland. Nog geen jaar later staat het prachtige nieuwe pand te glimmen aan het Keizer Augustusplein aan de noordkant van de stad. “Het begint nu écht te lijken op het klus-Walhalla voor de doe-het-zelvers en bouwprofessionals uit de regio Nijmegen en omstreken”, zegt de trotse Vestigingsmanager Niels van Essen. “We hebben enorm uitgekeken naar dit moment. Met ons hele team kunnen we naar binnen om alle stellingen, balies en het kassameubilair op hun plek te gaan zetten en de vestiging te gaan vullen met ons enorme assortiment. En alles klaar te maken om zo snel mogelijk de deuren te kunnen openen.”

Eindelijk inrichten
HORNBACH Nijmegen heeft een gigantische vloeroppervlakte van 20.000 m2 en een Drive In van 4.500 m2. “Met zo’n oppervlakte kun je je voorstellen dat het plaatsen van het interieur wel wat tijd vraagt van het hele team. En zodra dat interieur staat, moeten alle artikelen nog de schappen in. Een megaproject. Dat wordt hard werken met elkaar. Eindelijk!”, zegt Niels er direct enthousiast achteraan. De medewerkers van Nijmegen hebben lang op dit moment gewacht. Volgens Niels staat iedereen te trappelen om in de nieuwe vestiging aan het werk te gaan. Veel medewerkers zijn al maandenlang ingewerkt bij andere vestigingen en nemen rugzakken vol kennis en ervaring mee. “Nu gaan we eindelijk in Nijmegen aan de slag en de vestiging inrichten met elkaar. Dat helpt enorm om als team goed op elkaar ingespeeld te raken en iedereen klaar te stomen voor de officiële opening.”

Onderstaande gegevens zijn alleen voor persgerelateerde vragen.

Telefoon: 030 - 266 98 98
E-mail: maarten.post@hornbach.com
Telefoon: 071 - 560 20 60 / 06 - 42 600 279
E-mail: hornbach@vanhulzencommunicatie.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één HORNBACH Vloeren vestiging in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.