Kinderwerkplaats Hornbach januari 2017

Jong geleerd is oud gedaan bij Hornbach

Drie kinderknutseldagen in januari

Niets te beleven in januari? Dan ben je nog niet bij Hornbach geweest. Bij alle vestigingen van deze bouwmarkt staat januari weer in het teken van de jongste doe-het-zelvers. Drie zaterdagen achter elkaar kunnen kinderen zich creatief uitleven in de Kinderwerkplaats. Een perfecte gelegenheid voor ouders om te shoppen voor huis of tuin, terwijl de kinderen lekker bezig zijn.

SpongeBob en 3D-schilderijen
Zelf iets maken, dat is het mooiste wat er is. Dat geldt voor ouders, maar zeker ook voor kinderen. En jong geleerd is oud gedaan. Daarom organiseert Hornbach in januari drie kinderknutseldagen. Zaterdag 14 januari kunnen de kinderen een schilderij maken en zelf beplakken met stickers, tegeltjes en andere gekleurde steentjes. 21 januari mogen jongens en meisjes zelf hun unieke SpongeBob in elkaar knutselen. En de laatste zaterdag van de maand januari, de 28ste, maken de kinderen een 3D-schilderij: een mooie vorm van spijkers met draden ertussen gespannen. De knutseldag is onder begeleiding en geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.