Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals
Kerstknutselen voor de jongste doe-het-zelvers

Knutselen voor alle leeftijden bij de Kinderwerkplaats van Hornbach

Ook voor de kleine klussers is december een feestmaand. Zij zitten vol energie en enthousiasme. Dat komt goed uit, want op zaterdag 17 december kunnen kinderen zich uitleven op een prachtig eigen kerstproject. Hornbach organiseert die dag namelijk de Kinderwerkplaats, waar zij hun eigen, vrolijke kerstversiering kunnen komen knutselen.

Kinderwerkplaats
De Kinderwerkplaats wordt dit jaar op zaterdag 17 december georganiseerd. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht voor een leuke middag. De knutseldag is onder begeleiding en geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. Aan hout en verf is in elk geval geen gebrek. En tijdens het knutselen kunnen papa en mama gezellig shoppen.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.