Kerstknutselen voor de jongste doe-het-zelvers

Knutselen voor alle leeftijden bij de Kinderwerkplaats van Hornbach

Ook voor de kleine klussers is december een feestmaand. Zij zitten vol energie en enthousiasme. Dat komt goed uit, want op zaterdag 17 december kunnen kinderen zich uitleven op een prachtig eigen kerstproject. Hornbach organiseert die dag namelijk de Kinderwerkplaats, waar zij hun eigen, vrolijke kerstversiering kunnen komen knutselen.

Kinderwerkplaats
De Kinderwerkplaats wordt dit jaar op zaterdag 17 december georganiseerd. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht voor een leuke middag. De knutseldag is onder begeleiding en geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. Aan hout en verf is in elk geval geen gebrek. En tijdens het knutselen kunnen papa en mama gezellig shoppen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.