Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Kerstknutselen voor jongste doe-het-zelvers

Kinderwerkplaats Hornbach open op zaterdag 13 december

Lekker ontspannen shoppen in de bouwmarkt, terwijl de kinderen knutselen aan een kerstcadeau? Zaterdag 13 december kunnen klanten hun kinderen met een gerust hart achterlaten in de speciaal gedecoreerde ‘kinderwerkplaats’ – op de tuinafdeling - van alle vestigingen van Hornbach. Daar gaan ze kerstknutselen, met veilig materiaal en gereedschap.

In de kinderwerkplaats gaan de kleine doe-het-zelvers aan de slag met een mooi cadeau voor onder de kerstboom. Op de tuinafdeling knutselen ze aan speciale kerstpotjes, om uiteindelijk in de kerstboom te hangen, of om een kerstplantje in te zetten. Een gezellige activiteit onder toeziend oog van de aanwezige medewerkers, die er uiteraard ook goed op letten dat de kinderen de werkplaats niet zonder begeleiding kunnen verlaten. Om kleding tegen vuiligheid te beschermen, krijgen de klussertjes een wegwerpschort aan.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Externe links
Kerst

Instagram has returned invalid data.